nedjelja, 15. ožujka 2015.

svašta lipo :)

...evo mi opet skupilo puno lipih detalja za objaviti pa ću ih s radošću s vama podijeliti...tralalalala...

*******************************************

...preslatka Vanessa i njena kK kapa RUPE :)
...kako kaže Andrea: Mamin cvijetić :)


...aaaaaaaa koja famozna pozerica ;)


...naša Twiky je izrasla u predivnu mica macu :)


...mama mi je darovala u nasljedstvo ovu starinsku srebrenu ogrlicu jeeeeeee blago mi se :)


...eh posebno me razveselio jedan neočekivani poklon za moj nedavni rođendan...gđa Snježana je prošle godine klikla 100-ta na moju facebook stranicu i tako osvojila skromnu nagradu...međutim ona se meni revanširala bez posebnog razloga i poslala mi ova famozna kukičana jaja...
uf koje lipo iznenađenje :)


...moja draga kolegica LANA FIMO je udomila još tri 
kK MINI kape za BEBE :)



...eh neki dan sam išla u DM obavit redovnu kupovinu kozmetike i onda sam kao i inače pogledala koje su akcije u tijeku i zamijenila svojih 50 bodova za knjigu kupona 

...lipo sam obnovila zalihu sve dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica po sniženim cijenama i još dobila na poklon Swarovski kristal :)

aaaaaaaaaaaaa volim DM :))))))))))


...moja draga Atka mi je poslala fotkicu iz šetnje svog novog 
kK kompleta nakita BODLJE :)


...a jučer sam vam bila na dječji rođendan malene Mile kćerkice moje prije Ivane i tamo nas je zabavljao famozni 

...za svako dite je izradio po želji nešto od baluna a ja sam užicala ovu ljubičastu macu...lalalalala :)

...na kraju sam je teška srca morala poklonit jednoj curici jer je on probušila svoj balun ali eto bar imam ovu fotku za uspomenu ;)


...eto svitu to su bili neki trenutci koji su me razveselili...jedva čekam neke nove podijeliti s vama...molim vas šaljite mi slike s mojim radovima...falaaaaaaa

pusaaaaaaaaaaaaaa