srijeda, 11. ožujka 2015.

...završetak sajma vjenčanja u Zagrebu :)

...dragi moji evo sam vam odabrala najdraže mi fotografije sa zadnjeg dana sajma...

Grafika Plus weddings made with love :)







...u ova tri dana popunili smo dva rukovnika s vašim kontaktima i željama...fala vam na tome :)




...posebno smo zadovoljni novom poslovnom suradnjom s famoznom ekipom iz Wash Art-a :)


...njihov štand bio je odma kraj našeg...


...nema ko nije uzeo jedan mirisni sapunić :)



...dok sam ja uredno popisivala sve vaše kontakte moj se dragi angažirao oko završnih fotografija... 




...naše famozne lutke Loly Dolly čekale su vas s osmjehom od uva do uva ;) 







...ovu klupu smo iskoristili za letke :)


...kao što se vidi iz priloženog nigdi ne idemo bez naših vjernih kolega iz Splita ;)




...i onda je moje zlato sjelo da se odmori i da nam u knjigama s popustima: Entertainer Dubai 2015 
označi koje ćemo sve kupone koristiti jeeeeeeeeeeeeeee :)



...uskoro ću vam pisati i o ovoj famoznoj avanturi :)


...brzo je došlo vrime obida pa smo nas četvero išli skupa naravno u Steakhouse NOOK :)


...po povratku se Damir odma uhvatia aparata dok sam ja pričala s mušterijama...ajme svitu jel vam se sviđa ova naša rotirajuća lampa???? ja je obožavam a i svi nam je hvale...moj dragi ju je osmislio sam i oduševio me :)




...eh evo još malo detalja...








...na sajmu sam morala dovršiti dekoracije na jednim puzzlama pozivnicama pa mi je u pomoć priskočila kolegica Atka iz Wash Art-a :)


...ako niste primijetili Atka je na ovaj dan nosila kK naušnice dupli krug u njenim omiljenim bojama :)


...i evo za tren je sve bio gotovo ;)


...a recite mi sićate li se flying spaghetti monster kape koju sam radila za mog super prijatelja Peru? e pa tada kad sam radila za njega nisam zapisala mustru nego sam radila iz glave i nisam mislila da ću ikad više izradit takvu kapu s obzirom da je specifična tematika ali eto ipak ju je poželio naš prijatelj iz Zagreba pa sam je napravila i njemu...ah nisam je stigla slikati kod kuće od pakiranja i brige na ne zaboravim ničiji poklon uf uf uf al sam zato uspila ovih par slikica napravit na sajmu...




...a kad je Goran došao na sajam po nju napravili smo ovaj selfi jeeeeeeeeeeeeeeeee :)


...a Damir nas je slika dok smo selfijali hahaha ;)


...i tako se brzo spustila noć i sve je manje svita bilo...zadnji sati odbrojavali su svoje...što se više bližio rastanak to smo se svi međusobno više zbližili...


...jedan predivan momenat uhvatila sam fotografijom :)


...a ovo dvoje su testirali naš štap za selfi na sve moguće načine...smijali smo se do suza ;)



...kad je sajam službeno došao kraju svi su požurili razmontirati svoj štand a mi smo ostali zadnji jer smo imali tisuću i jednu sitnicu spakirati i plus sve zamotati u strech foliju kako bi sigurno prevezli do Splita...inače za sve to bi nam tribalo 5-6 sati ali zahvaljujući Atki i Vladi bili smo gotovi za 2 ipo sata i onda s njima otišli na piće...

...ovaj selfi nastao je tada...umorni ali sretni :)


...aaaaaaaaaa ovo vam je Atkin službeni telefon...ljubičasta slušalica koja se spoji na mobitel i onda na nju možeš normalno pričat hahahahaha...dragi moji ako ste mislili da sam ja infišala u ljubičastu boju onda ne poznajete Atku ;)


...i evo za kraj fotografije jutra nakon sajma kad smo krenili put Splita...ponosni i zadovoljni :)





...dragi naši mladenci neizmjerno vam hvala na posjeti našeg štanda a posebno se zahvaljujem onima koji su nam se već javili i čije želje već ispunjavamo :)

...sve ostale mladence podsjećamo da kupone sa sajamskim popustima možete iskoristiti samo do 30.06.2015. godine!!!


...pusaaaaaaaaaa svima...jedva čekam neki novi sajam i druženje s vama :)