petak, 6. ožujka 2015.

...roze bodlje...

Hello everybody I am back ;)

...puno mi se toga nakupilo u zadnja dva tjedna pa ću po malo objavljivati sve zaostatke...dugujem vam detaljno izvješće sa sajma iz Zagreba i o razno raznim udomljenim kK kreacijama :)

...a s obzirom da sam dobila jako puno upita vezanih za putovanje u Dubai pisati ću vam i o tome detaljno kako bi se vi koji planirate ići mogli što bolje pripremiti...mi smo prikupljali informacije jako dugo i mogu reći da smo se pripremili vrlo dobro a svemu tome mogu zahvaliti ljubavi mojoj koji je bio famozni organizator :)

***********************************************

...za danas sam pripremila fotkice jednog kK kompleta nakita BODLJE koje je osvojila moja draga Maria Horvat za 1300-ti LIKE moje facebook stranice :)



...ovo je njena omiljena boja pa je i u skladu s tim napravljen komplet posebno za nju :)




...Maria živi u Zagrebu pa je osobno došla po svoj zasluženi poklončić...tada smo se imale priliku upoznati i napraviti ovu slike jeeeeeeeeeeeeeeeeee :)


...lipo je kad se ovako možemo sresti uživo :)