utorak, 17. ožujka 2015.

vesela razmjena :)

...ajme svitu sritna sam vam jer sam se opet s par kretivki dogovorila za razmjenu...Kate mi je nacrtala portrete a ja sam njoj napravila deku za bebu samo je još nije poklonila pa nikako da to objavim ali zato imam jednu drugu extra veliku razmjenu s dragom Marijanom koja stoji iza brenda

...o njoj ste mogli isto više puta čitati na mom blogu jer ja već imam njen nakit koji rado i često nosim...poseban je i zbog toga jer se radi od prešanog kartona...ma otiđite na njenu facebook stranicu i tamo će te vidit šta sve kod nje lipo ima eeeeeeeeeeeee ;)

...danas vam donosim samo mali dio naše razmjene...

...ja sam kod Pavica Dizajn odabrala ovu pink ogrlicu...


...a Marijana je 
za kćer Mari 
zaželila da joj izradim 
kK traku za kosu DUGA :)








i kK kapu MINION  :)




...mojoj čelavki je kapa velika ali je 
ipak poslužila kao dobar model...




...sliči na nju jel da ;)


...još su dvije kape iz naše velike razmjene gotove ali njih ću objaviti kada Marijana ode na te dječje rođendane...do tada nastavljam s izradom još čak 3 dječje kape :)))))

...a ja sam vam još dobila 2 ogrlice i 1 torbu uf za past na guzicuuuuu je sve...jedva vam se čekam pofalit sa svime jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)


...draga Marijana od srca ti fala šta si me ovom divovskom razmjenom navela da smislim čak 6 različitih modela dječjih kapa :)
 
...mislim da će ove godine na mom štandu na sajmu beba, djece i trudnica biti velika gužva ;)