subota, 7. ožujka 2015.

♥ Wedding EXPO ZG 2015 ♥

...evo sam od 1000 slika sa sajma izabrala 200-tinjak koje ću s vama podijeliti kroz dva članka :)

...putem do Zagreba imali smo prilike viditi snijeg kojem se ja baš i ne veselim...večerali smo u Macole a smještaj nam je bio rezerviran u pansionu Gec kojeg od srca preporučam svima jer je jako ugodno a osoblje ljubazno :)




...tu istu noć po dolasku montirali smo štand u polumraku jer je centar bio ugasio skoro sva svitla...prve fotkice smo napravili tek sljedeće jutro...jeeeeeeeee
evo ga svitu naš lipi štandić :)



...s obzirom da je moj Damir cili u elektronici nabavio nam je selfi štap kako b mogli raditi ove selfi slikice ;)









...sajam vjenčanja ne bi nikako mogli zamisliti bez naših Loly Dolly lutkica :)





...asti sto kako su se ovdi boje žarko prikazale a moj kK komplet BODLJE došao još više do izražaja :)


...tralalalala evo i moja kK Loly Dolly lutka :)



...moj nakit koji je bio na štandu služio je samo kao ukras odnosno izložbeni primjerak...ako niste znali sajam vjenčanja nije kao ostali sajmovi...znači na njemu se ne prodaje direktno ništa već se dogovara usluga...npr. mladencima su potrebne zahvalnice i mi im tada pokažemo sve iz naše ponude te im kažemo okvirnu cijenu ovisno o modelu koji su izabrali i količini...onda oni lipo razmisle o svemu pa se jave nakon sajma...









...isto tako su Loly Dolly lutke bile izložbeni primjerci koje su ulipšale naš štand :)





...kao što vidite sve je ručno izrađeno i moderno te je prilagođeno željama mladenaca...zbog toga je svako vjenčanje jedinstveno i posebno :)

...obratite nam se s povjerenjem jer tu smo radi vas :) 

sve info putem e-maila: 
info@grafikaplus.hr






...neke kolege se dosađuju na štandu a ja kad nema svita kukičam ;)



...ajme zaboravila sam se pofalit kako me je dragi iznenadio s ovim bedžom...aaaaaa jel da da je zlatan kako se sitia napravit...ah ljubav moja i sve mojeeeeeeeeee :)




...hahahaha tek sam sad ubrala da je stavia naš rever na pulover a ja se čudila zašto mi je reka aj me slikaj...





...eh da umalo sam obid priskočila objavit ;)


...sve pohvale Steakhouse NOOK koji je za izlagače napravio povoljni jelovnik tako da smo kod njih svaki dan ručali...











...i tako je prvi dan došao kraju...ovim putem se želimo još jednom zahvaliti svim posjetiteljima i budućim mladencima...fala vam na dolasku :)


...evo još samo par slikica drugih štandova...nastavak sajma o nama i našim kolegama slijedi sutra vjerovatno...pusa