nedjelja, 8. ožujka 2015.

...drugi dan sajma vjenčanja Zagreb :)

...u subotu jutro odnosno drugi dan sajma probudili smo se nešto mrvu kasnije od planiranog ali nije bilo panike ni trčanja već smo marendali i spremili se u miru...ovo je bio pogled u dvorište iz naše sobe :)


...najveći problem to jutro mi je bio koji 
kK komplet šal & kapu odabrati ;)


...eh ovu sam fotkicu zaboravila jučer objaviti a tako mi je draga jer se vidi moje vridno zlato kako montira stalak za magnete...


...a i ovo je jedna zaboravljena fotkica moje malenkosti koja je vezana za prvi dan sajma...ova kolica su nas spasila jer smo sve stvari iz auta prenili putem njih pa tako i regale a lift nam je bio odmah kraj štanda tako da smo stvarno sritni što se nismo satrali nosajući sve stvari... 


...i evo ga drugi dan napokon kreće ;)



...ovo su naši lipi prospekti u kojima smo naveli sve najvažnije informacije vezane za usluge koje nudi 
WEDDINGS MADE WITH LOVE :)










...ako slučajno niste jučer vidili naš štand iz svakog ugla pobrinili smo se i drugi dan slikati što više detalja ;)





...ovo nam je bio ručak taj dan...opet famozni 
Steak house NOOK


...u Zagreb smo ponili i letke naših dragih kolega iz Splita Fotostudio Toni :)


...ako tribate ovog manekena da vam reklamira prospekte javite se iznajmit ću vam ga povoljno ;)


...i tako kad samo se nas dvoje dobro udomaćili na štandu i opustili vrime je bilo za upoznavanje susida ;)

...s naše live strane bio je jedan veliki štand na kojem je izlagalo nekoliko izlagača: rasvjeta Wash Art, bend Lotos i fotograf Inverso...na njemu smo zatekli Atku i Vladu iz firme Wash Art koja se bavi rasvjetom za vjenčanja i sve ostale prigode...više detalja potražite na njihovoj facebook stranici :)

...s obzirom da ja nisam mogla odolit ovim ljubičastim organdi vrečicama odma sam pitala Atku šta je u njima ;)


...aaaaaaaaaa maleni mirisni handmade sapunići koje je Atka osmislila kao poklon za posjetitelje...baš preslatko...ja sam naravno dobila isto jedan na poklon lalalala :)

Atka ima i svoju facebook stranicu 
gdje možete saznati više o sapunima :)


...a ja sam Atki poklonila kK naušnice BODLJE u ljubičastoj boji jer i je i njoj ta boja omiljena...osim toga nas dvi smo odma klikle šta se kaže i od tog trena postale nerazdvojne :)





Atka je cili dan s guštom nosila moje naušnice i okolo me ostalim kolegama hvalila :)


...a i naš štand je reklamirala :)


...evo jedna spontana fokica početka 
jednog divnog 
poslovno - privatnog prijateljstva :)


...i tako je ubrzo došla kasna ura i sajam se skoro završava pa su nam muški rekli da odemo malo prošetat i vidit ostale štandove...nije nam tribalo dva puta reč hahahaha...evo slike koje su nastale u toj šetnji :)




...rasvjetu za štand Hotela Phoenix je postavio naravno Wash Art :)







...i šetajući tako po sajmu stigle smo do dijela di se šminkaju buduće mlade pa smo i mi užicale jedno free šminkanje na kontu toga da nas muški vode vanka e :)


...i evo istina je nismo lagale...odveli su nas u centar Zagreba na večeru u 


...Vlado je jeo lazanje a mi ostali pizzu...spiza je bila odlična a mi smo se dobro zabavili i nasmijali...i jedva se rastali ;)




...eh tako smo sritni bili šta smo došli na ovaj sajam...on nam je donio puno više od posla...upoznali smo mnoge drage ljude i buduće mladence pa čak i neke koji su se već vjenčali a pronašli svoje zahvalnice na našim stalcima...eh to je bio extra dobar osjećaj kad su nam se predstavili i rekli da su to oni...jer večinu poslova Grafika Plus dogovora preko interneta i mobitela pa na taj način nemamo mogućnost svih upoznati pogotovo kada mladenci odaberu neke šaljive motive a ne prave fotografije...zato su ovi sajmovi famozni jer je ipak 1000 puta lipše pričat s ljudima uživo...jeeeeeeeeeeee

...još jednom veliko hvala svima koje smo imali prilike upoznati i popričati :)

...sutra slijedi izvještaj zadnjeg dana sajma...