ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

...za jednu posebnu damu...

...danas je rođendan majke moga dragog...divne, nježne, skromne žene...da je pitaš šta vam triba rekla bi ništa...uf takvim osobama mi je najteže izabrat poklon...


...al evo snašli smo se i kupili joj jednu lipu, pamučnu, prozračnu, plavu, ljetnu, maicu sa diskretnom čipkom od naprid u istoj boji...ma predivna...ža mi je šta sam je zaboravila slikat :(


...osim toga naravno želila sam da ima i neku kK uspomenu pa sam joj izradila ova dva broša...



...kockasti...





...okrugli...




...i ovu teglicu...







...a do zime ću joj isplesti neki komplet šala i kape :)

...kiša nam je pomrsila planove prošle subote pa se zato veselimo ovoj koja dolazi jer ćemo tada u 
proslaviti njen i Ellin rođendan i naravno završetak osnovne škole (bravo sineeeeeeeeeee ljubi te majka) lalalalala...

laku noć i lipo spavajte zzzzzzzz zzzzzzzzz