utorak, 3. lipnja 2014.

...samo moja CELTIC HEART :)

...eh ako nešto ne volim i ne radim to je kopirati druge...


...u ovom slučaju iznimno će ova moja vrsta ogrlica nalikovati na neke već viđene...zašto? pa zato jer sam koristila tehniku izrade CELTIC HEART koja je širom svijeta daleko poznata...riječ je o vezivanju gropova koji na kraju uvijek daju ovakav izgled...
a meni je to famozno i zato nisam mogla odolit :)



...druge kreativke uglavnom upotrebljavaju KONOP (PARACORD) pa im je izrada gropova puno lakša, brža i jednostavnija a ja sam prvo izradila (naravno od VUNE) kukičane lance koji izgledaju kao konop i onda tek radila tehniku s gropovima...znači samim tim moj rad je 
100% HANDMADE (with love) 
što bi se svakako tribalo cijenit više ;)


...kako bi se moje ogrlice ovog stila razlikovale od tih već viđenih tila sam dodati svoj prepoznatljiv stil...jedan drveni botun kao ukras...ali suvišan je u svakom slučaju jer je ogrlica dovoljno efektna :(




...naglasila bi da je ogrlica, iako glomaznijeg izgleda, jako lagana i ugodna za nositi...

...ova je MOJA i nedam je nikom...eee već sam je prošetala :)




...pretpostavljam da je efektna i ovakva jednobojna ogrlica pa ukoliko poželite mogu i takvu izraditi...mmmmm moram šta prije napraviti takav model...možda će se na njoj upravo taj moj botun uklopiti i neće biti višak :)

...na mom facebook profilu pronaći će te i drugačije modele ogrlica (my unique design) koje izrađujem pomoću kukičanih lanaca koji izgledaju kao konopi...
za sve upite naravno dostupna sam putem 




p.s. dvije slične dvobojne ogrlice su u fazi izrade ali one već imaju svoje ponosne vlasnice...uskoro fotografije...i sebi moram još napravit 1 ma ne 3 ma 8 uf 50 najbolje ;)

pusaaaaaaaaaaaaaaaaaa