četvrtak, 12. lipnja 2014.

...laganini...

...ovaj tjedan sam na godišnjem pa guštam kod kuće više nego inače...nisam ni znala kako izgleda normalni radni dan u mom novom kvartu tako da mi je ovih dana jako zanimljivo :)


...za uvod sam odabrala ove dvije fotkice predivnog neba od neki dan...slikano s mog balkona :)


...evo jedan BROŠ izrađen za moju priju Ivanu G. u istim bojama nakita koji sam joj poklonila nedavno za rođendan...broš sam slučajno bila zaboravila ponit ah :(






...a ovaj rozi BROŠ dobila je jedna cura Nina jer je dobra prijateljica moje Elle :)





...evo veseljaaaaaaaa...vuna kupljena za vaše nove ogrlice jeeeeeeeee...kaže meni blagajnica u Mullera: 
"ajme nisam znala da se vuna kupuje i liti" 
...šta joj reč na to nego: "AE" ;)



...eh da moja prijateljica Ivana S. napokon je dobila svoju TEGLICU :)





...a prija Sanja D. dobila je ovaj veseli BROŠ za svoj famozni kombinezon od đinsa :)






...i kad sam se tako već lipo potrudila za uveselit druge sebe sam nagradila jednim brošem (ukosnicom) u omiljenim bojama...jedini problem je šta bi ga ja u isto vrime nosila i kao BROŠ i u KOSI hm pa ću očito morat sebi napravit dva ista jeeeeeeeeeeeeeeee ;)






...i za kraj madam Tigra...ako se slučajno pitate šta vaša maca radi dok vas nema kući (ništaaaaaaaaaaaaa samo minja poze koza) odgovor su sljedeće fotografije napravljene u razmaku od 3-4 sata :)












...pozzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzz :)