nedjelja, 8. lipnja 2014.

...VeSeLi KoMpLeT...

...se sastoji od: 
ogrlica GROP, naušnice ROMB, broš KOCKA & teglica LILA
...pa krenimo redom s predstavljanjem svakog pojedinom proizvoda :)



...ogrlica (necklace) GROP...je također NOVA vrsta ogrlice kojoj sam sama osmislila dizajn...izrađena je tehnikama:
KUKIČANJE (CROCHET), MAKRAME (MACRAME) & GROP (KNOT)






...može se izraditi i u samo dvije boje a jednobojna neće biti baš efektna pa je neću ni preporučiti osim ako od vas netko ne bude inzistirao na tome :)



...ogrlica se kopča sa strane kao na fotografiji...




...naušnice (earrings) ROMB...su vam već poznate od nedavno...ista tehnika izrade znači MAKRAME...i zašiven botun...jako ugodne i lagane za nositi ma milina za vaše drage uši ;)




...njih je moguće naručiti i u više od 3 boje ili čak jednobojne...sve prema vašem guštu :)




...broš (broch) KOCKA...je u zadnje vrime postao omiljeni broš vjerovatno zato jer je kockastog oblika pa je zbog toga neobičniji i posebniji...ja ga uživam izrađivati pa sam sigurna da će ih biti još jako punooooooooo ;)


...naravno njega mogu izraditi i jednobojnog ali do maksimum tri boje jer se rade tri kruga...sve preko je pregusto i onda ne mogu isplesti sredinu da sve skupa učvrstim...tek sam sad skužila da ga nisam slikala samog :(


...teglica LILA...mi je trenutno favorit od svih izrađenih teglica...naravno zato šta je ljubičastih boja pa se jednostavno na nju rastopim više nego na ostale ;)






...jedva al baš jedva sam se pozdravila s njom i poklonila je mojoj dragoj prijateljici Jeleni koja je u biti cili ovaj divan komplet dobila za svoj nedavni rođendan...


Jele draga sritno još jednom :))))))


...vama ostalima šaljem veliki pozzzzzzzzzzzzzzzzzz