ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

MiNi IgLe Za pLeTeNjE

...tralalalalalalala neki dan mi je stigao paket koji mi je donio puno sriće :)


...u njemu su bile moje MiNi IgLe Za pLeTeNjE 
i to čak 18 veličina...



...toliko sam sritna jer sam sad sigurna da ću ponovo uzeti igle u ruke a ne samo kukicu...


...standarne igle su duge i zbog toga su nezgodne za nosit u borši pa sam ih sve više i više zanemarivala dok nisam pronašla ovo idealno rješenje...
MINI IGLE
...jeeeeeeeeeee...mogu ih nosit svugdi sa sobom a i kod kuće će mi biti lakše plesti s njima jupiiiiiiiiiiiiii :)



...ok imaju jednu manu a to je da na njih neću moći oplest đemper al ja se s tim ionako ne bavim pa me nije ni briga...dovoljne su mi za izradu šala, ogrlica i sl. i to je najvažnije :)



...ajme čim sam raspakovala paket odma sam uzela vunu i učinila par reda chunky boda...od ovoga će vjerovatno nastati neka ogrlica pa kad je završim naravno podjelit ću i to s vama :)



...pozzzzzzzzzzzzz svima...nadam se da je ova moja srića prišla i na vas iako me ne možete vidit kako skačem do plafona od veselja ;)



...evo za kraj jedan prigodni video koji se slaže uz moje raspoloženje :)