petak, 13. lipnja 2014.

...šarena ogrlica RESICE...

...neki dan dok sa radila onu smeđu ogrlicu resice u mislima sam zamislila ovu i jedva sam dočekala da je završim :)



...često mi se dogodi da neki novi model doradim i nekoliko puta do njegove konačne verzije...

...šta se tiče ove vrste ima jako puno mogućnosti...boje i veličine resa se mogu poredati na razne načine pa će zbog toga izgledati drukčije svaka ogrlica a i sama boja lanca i dužina odma mijenja kompletni izgled...



...sigurna sam da ću ovaj model raditi često upravo iz tog razloga što može biti sto verzija :)

...meni jako brzo dosadi jedno te isto izrađivati tako da sam se u ovom modelu pronašla 100% ;)



...još jedna plava slična ogrlica je gotova i udomljena pa ću vam o njoj uskoro pisati...svidila mi se ta kombinacija boja pa sam odlučila i sebi napraviti sličnu :)



...vidite kako meni nikad nije dosadno...da mi je barem još jedan par ruku i duplo više vrimena uf di bi mi bio kraj ;)

...joj umalo zaboravi napisat ova lipa šarena ogrlica jedan je od poklona za rođendan moje Elle :)



...tralalalalala pozzzzzzzzzz svima...