srijeda, 18. lipnja 2014.

...KoLaČi...

...sutra me nema cili dan (idem guštat s dragim i vidit priju iz njemačke) pa vam neću imat kad pisat zato vam danas pišem dva puta jeeeeeeee ;)


...evo nešto sasvim drugačije da vidite kako kreativna Kike zna i druge stvari radit osim pletenja i izrade nakita :)



...kad je jako dobro raspoložena kK vam rado mijesi kolače ;)






...ovaj put je bila prigoda velika rođendanska proslava koju smo nažalost morali odgoditi zbog dosadne kiše jer je tulum triba bit na jednom predivnom imanju u Žrnovnici...



...jutro prije tuluma sam planirala još napravit štrudel od jabuka al eto sva srića nisam...dovoljno je bilo to šta smo morali razdilit sve ove kolače da ne propadnu...to popodne krenili smo u vožnju gradom i dijelili ih familiji :)







...ostavili smo i sebi nešto malo 

uf uf uf taj dan sam imala na meniu:


doručak ...KoLaČi...

ručak ...KoLaČi...

večera ...KoLaČi...



...na kraju dana reka mi je sin: "divnooooo sad sam se udeblja od ovih kolača pogledaj!!!"



...i ja gledam taj mišičavi stomak i nevidim ni traga kolačima ;)



...lako je njemu on će to potrošit sutradan na treningu a kako ću se ja rješit tih kolača uf mislim da ću sljedećih sedam dana imat "voćni dan" ;)









...eh da umalo sam vam zaboravila reč...nisam se samo ja potrudila napravit kolače kao domaćica već su se i neke moje gošće potrudile i na kraju se morale "rješit" kolača...drage moje fala vam neizmjerno i jako mi je žaj šta smo morali odgodit zabavu...ako vam se ne bude radia novi kolač za zabavu u subotu razumit ću i neću se ni najmanje naljutit eeee stvarno ;)






...imam samo jednu fotkicu kolača koji je radila mama od Elle...torta od sira mljac...hvala Sanjo :)




...s obzirom da nemam fotografije kolača drugih dama zahvalit ću se imenom svakoj od njih...

...hvala Ivana...hvala Jovanka...hvala Majo...

...dragi svi šaljem vam vesele pozdrave i guštajte sutra u prazniku...ja sigurno oću a u petak me čeka opet cili dan mijesit kolače jeeeeeeeeeeeeeeeeee :)