utorak, 10. lipnja 2014.

...vReĆiCe Od PaPiRa...

...su nastale nedavno...u njih pakiram ogrlice...sad kad znam kako se lako izrađuju žaj mi je šta nisam već odavno krenila s njima...ah...





...a kad se dobro ušemim u izradu ovih vrećica kupiti ću papir u boji...onda će bit sve još efektnije i lipše...do tada lipo je i ovako e ;)





...ako se pitate kako dobijem ovaj porub? 
...pa pomoću ovih cik cak nožica...



...a rupe probušim s ovim alatom...




...kad to sve izrezuckam i izbužam dodam nit vune...obisim mali kK logo ili zalipim veliki (kao na fotografijama) i vežem mašnicu...
to je to :)

...shemu izrade našla sam na YouTube (živia on meni)...ukucaš u tražilicu make paper box i izađe 1001 video raznih kutijica...inače on je za mene kao Google sve nađem šta mi triba ;)

...eh da važno je napomeniti da je vrećice zgodno samo osobno dostaviti jer putem pošte će se vjerovatno zgnječiti pa to nema smisla...al eto bar ću razveselit neke svoje kupce koje imam priliku upoznati osobno :)

...dragi moji šaljem vam puno pozdrava...