srijeda, 18. lipnja 2014.

...preuređena ogrlica GROP...

...ovaj model ogrlice prvi put sam izradila nedavno međutim promijenila sam neke detalje
...razlika između starog i novog modela je u nekoliko dijelova pa krenimo redom...






...glavni dio ogrlice je iskukičan na isti način ali je grop vezan drukčije pa su se boje poredale paralelno a ne suprotno
...osim toga tehniku makrame sam izradila s obe strane i to u desnom i lijevom smjeru pa je svaki dio na kraju ispao različit...







...kad sam završila izradu makrame dijela u svim bojama niti sam isplela u pletenicu koja služi kao vezica ogrlice...znači nema više spajanja s botunom...ovo je jednostavnije i čvršće
...eto to su sve bitne razlike i nadam se da neće biti više promjena ;)




...s novim modelom ove ogrlice sam sad potpuno zadovoljna...toliko punoooooooooo da ću ovu ogrlicu zadržati samo za sebe jeeeeeeeeeeeeeee :)



...a ukoliko neka od vas poželi sličnu tj. u nekim drugim bojama neka mi se javi putem 


...lipi pozdrav svima...