srijeda, 25. lipnja 2014.

...UF kako volim PLAVO ;)

...evo je i službeno stiglo LITO jeeeeeeeeeeeeeee :)


...kad je vanka 300 stupnjeva najviše volim nosit đins suknjice i maice raznih boja...među njima imam nekoliko plavih svijetlih i tamnijih pa sam za njih napravila još jednu ogrlicu u te dvi kombinacije plave boje :)





...moja lipa ogrlica CHAINS prošetala se prvi put na rođendanskom party-u prošle subote :)




...o party-u ću vam pisati kroz par postova jer ima materijala uhuhuhu pa dok sve slike pregledam i sredim lakše mi je u par puta objavit šta smo sve lipo napravili nego sve odjednom...




...ove fotografije sam napravila na balkonu prije polaska a na livadi, u zelenilu i uz potok, sam slikala svih osim sebe naravno aaaaaaaaaa...tako je to kad si domaćin nemaš kad uživat ;)


...i moja Tigra zna uživat eeeeeeee ;)


...tila bi vam još samo naglasit (za sve one koji imaju predrasude a ima vas nažalost) to da su moje pletene ogrlice toliko ugodne na vratu da ponekad čovik i zaboravi da ih ima za razliku od onih pustih lanaca i privjesaka od kojih vrat zaboli kasnije...osim toga ispod njih nije vruće ništa manje od bilo koje druge ogrlice a pogotovo neke od najlonskih konopa i plastičnih materijala kakvih imate za kupit na svakom kantunu...znači zaključak je da se kK ogrlice mogu nositi i LITI a ne samo ZIMI pa se duboko nadam da će se Hrvatice malo više trgnit i ugledat u ostale Europljanke, koje osim šta tu činjenicu znaju, puno više cijene HAND MADE nego domaći svit...eto sad mi je lakše kad sam to izbacila iz sebe ;)






...s obzirom da sad već imam tri različite ogrlice (CELTIC HEART, RESICE & CHAINS) ovih istih boja napravila sam im jedan CVIT ukosnicu (broš) koji mogu kombinirati sa sve tri jeeeee :)




...drage moje to bi bilo to za danas...šaljem vam vesele pozdrave...pusaaaaaaaaaa