petak, 6. lipnja 2014.

...ogrlice TWIST...

...drage moje danas vam predstavljam još jednu NOVU vrstu ogrlice koju sam nazvala TWIST...nastala je sasvim slučajno dok sam radila ogrlicu CELTIC HEART za moju dragu prijateljicu Bobu koja mi uskoro stiže u posjetu iz Njemačke jeeeeeeeeeeeeeee :)



...i tako vam ja pletem kukičane lance - konope i sve lipo završim...spojim obe boje i krenem vezivati gropove da dobijem model CH al sam nešto slučajno "krivo" zavrnila i mali desni grop je nasta a srednji dio ogrlice se ovako zavrnio...i ja kažem sebi: "stani vidi kako je ovo zanimljivo...aj veži i drugi mali grop" i volaaaaaaa to je bilo to odma sam se zaljubila ;)



...srednji zavrnuti dio sam sašila koncem kako se ne bi izvrčao dok se ogrlica nosi i nije tribalo više ništa radit...odma sam je stavila na crnu lutku i kad mi je tamo izgledala savršeno naravno obisila sam je na svoj lipi vratić i zaključila: OVO JE MOJA OGRLICA :)



...eh naravno sad tribam ponovno kukičat pletene lance za napravit priji ogrlicu CH hahahaha al nema veze nije mi teško dapače sritna sam jer imam još jedan model...



...drage moje ovo vam je pravi dokaz kako inspiracija dođe spontano sama od sebe...samo triba slijedit taj osjećaj :)



...sve zainteresirane dame za ovakav model ogrlice ljubazno pozivam da mi se jave putem 
kako bi se dogovorile oko vaše unikatne izrade :)


fala svima pusicaaaaaaaa


...nisam mogla odolit a da ne napravim koju fotkicu olovkom eeeee nisam odavno ;)