nedjelja, 25. siječnja 2015.

prvi Business Cafe Dalmacija :)

...dragi moji danas vam donosim jedan dugi i zanimljivi izvještaj s prvog Business Cafe Dalmacija poslovnog seminara održanog nedavno u Marini Trogir


...među gostima bili su naravno 
moja malenkost 


...i moj najbolji poslovni partner


...voditeljica seminara je predivna 
Ira Blasco Brzović :)



Tvrtka Zaokret pokrenula je u ožujku 2011. godine projekt Business Café, koji predstavlja druženja malih poduzetnika i onih koji to uskoro planiraju postati s ciljem razmjene informacija, dijeljenja poduzetničkih iskustava i ohrabrivanja na pokretanje vlastitog posla.

Vlasnica tvrtke Zaokret je Kristina Ercegović koju smo prvu slušali na seminaru...




...ako niste znali Kristina je napisala knjigu: 
Sam svoj gazda – kako uspjeti u poduzetništvu unatoč svemu i svima

...mi smo kupili svoj primjerak ;)


...kako Grafika Plus uvik rado razveseli svoje poslovne partnere tako je i Kristinu pa joj je donirala magnete s logom Business Cafe-a...


...kao što vidite Kristina se oduševila magnetima...neka drago nam je zbog toga :)


...i seminar je tako krenio dalje...



...sljedeća govornica je bila Maja Zupancic...koja se nakon 15 godina života u Americi vratila u Hrvatsku, pokrenula građevinsku firmu na Visu, te iznajmljuje kuće na Visu i u Sloveniji i bavi se savjetovanjem o zdravoj hrani.






...eh ima i nas na nekoliko fotografija ;)


...evo stigli smo i do naše drage Ivane Ninčević...preko koje smo u biti i saznali za ovaj seminar...ona je presjednica Poduzetničkog Centra Solin koji je nedavno organizirao Poduzetnički kamp 2014 na kojem je sudjelovala Grafika Plus i tako upoznala nju i njen famozni tim ljudi...od tada smo rekli da idemo svugdi di ide Ivana jer to mora bit dobro za nas :)


...evo i članak iz Dalmatinskog portala :) 






...evo smo stigli do našeg dragog Matea Peraka suosnivača i direktora tvrtke Profico i SHIFT konferencije...

...posebno mi je zadovoljstvo reći da ga poznajem još od prije jer je surađivao s mojim bratom i studentima s FESB-a...tada sam o njemu mislila da je predivan i vridan momak...a nakon šta sam ga imala priliku slušati kao predavača mogu reći da me oduševio jer je izvrstan govornik i baš mi ga je bilo gušt slušat...on za sebe kaže da nije poduzetnik nego "trudbenik"  (osoba koja se puno trudi i ne odustaje) e pa u toj njegovoj izjavi i ja sam pronašla sebe :)

...nadam se da ću i ja jednog dana biti toliko uspješna kao i on...bar znam da sam na dobrom putu ;)


...evo je o njemu napisan članak u Slobodnoj Dalmaciji :)






...nakon što smo poslušali govornike uslijedilo je upoznavanje i razmjena vizitki...




...voditeljicu Iru i govornicu Maju sam tada upoznala prvi put a moju dragu Maja Banić Make Up Artist poznajem od prije...ako niste znali Maja vam je jako uspješna u svom poslu...šminka razno razne estradne zvijezde a prošle godine je bila i službeni make up artist pojedinih DJ-eva na Ultri a ove godine ju je Ultra zakupila za SVE sudionike...ovo sam morala podijeliti s vama...bravo Majo :)


...a onda su uslijedile i neke nagrade...



...ja sam imala sreće i osvojila sam poklon bon u vrijednosti 100 kn kod Refleksoterapija Tomić ;)


...a kasnije još jedan isti tako da ja i dragi idemo uskoro tamo jeeeeeee jedva čekam :)




...evo naše drage voditeljice sa sponzorima...




...nakon što je službeno završio taj dio seminara prešli smo u Salt bar gdje smo nastavili poslovno druženje u nešto ležernijem izdanju uz kaficu i čakulu...




...ove cjenike koje vidite na stolovima izradila je Grafika Plus :) 
...eh znate mene uvik falim nekog ;)
...a posebno svog poslovnog partnera na kojeg sam jako ponosna :)




...bilo je veselo i zanimljivo...



...svi smo se po redu predstavili...odnosno rekli par riči o sebi i čime se bavimo a neki su rekli i par dugih rečenica kao ja hahahahahaha ;)




...a za sve ove fotografije koje gledate zaslužan je sponzor seminara Studio Bora :) 
fala vam od srca :)





...i tako smo se jedva rastali...

...obožavam pisati o uspješnim ljudima a još lipše od toga je upoznati ih i družiti se s njima jer znate kako se kaže 
S KIM SI TAKAV SI ;)

...dragi moji poduzetnici i svi oni koji to planirate biti pozivam vas da nam se sljedeći put pridružite na ovom famoznom motivacijskom druženju...