utorak, 6. siječnja 2015.

Juta Spiza :)

...eh svi na ovoj planeti znaju da ako kK ne piše o pletenju onda piše o spizi ili ti ga hrani ;)

...ovaj put donosim vam nešto ljutooooo mmmm...riječ je o jednom momku iz Kaštel Starog koji sprema famozne ljute umake od domaćih eko namirnica...pronaći će te ga pod nazivom Juta Spiza
...više info možete saznati na njegovoj 
web ili facebook stranici :)

...moj dragi zna da ja volim jutu spizu pa mi je poklonio ovaj savršeni poklon...
uf kako ga volim!!!


...eh sad ću vam kopirati meni omiljenu rečenicu o ovom savršenom kompletu a više detalja saznati će te na 

...Unutra se kriju četiri različita umaka, dobijete seksualno pomagalo (spank-me drvena kuhača) s ugraviranim logotipom te šaku suhih feferona...




...Grofica je blagoslovila začine i krenili smo s upotrebom ;)



...prvo par riči o suhim feferonima...
...savršeniiiiiiiii...
...ljutiiiiiiii...
...ako ih ostavite u toču preko noći toliko će omekšati tj. popiti šuga da ih se može jesti sutradan ALI naglašavam da je to samo za HRABRE!!!



...ova dva umaka nisam još probala ali oću uskoro...oni najbolje pašu uz meso koje ja rijetko jedem tj. konzumiram samo piletinu ili puretinu...prema savjetima kuhara to meso i umak trebalo bi se savršeno stopiti pa jedva čekam tu kombinaciju probati jeeeeeeeeee :)



...a ova dva umaka sam probala nekoliko puta...i moj sin je oduševljen s njima jer je i on strastveni obožavatelj 
jute spize :) 

...eh da moram priznati da nisam imala nikad bolje "seksualno pomagalo" u kuhinji ;)



...evo judi moji to su vam ta 4 umaka...moj savjet je da ulivate pomalo bez obzira da li ste već ljubitelj jute spize...bolje da nadodate opet malo nego da se privarite...

...ja i sin se svako malo pogledamo dok ručamo...hahahaha valjda vam je jasno šta to znači...al oboje poližemo pijat na kraju obida tako da triba guštat ali triba znat i dozirat :)


...i za kraj jedna predivna poruka s 
web stranice Juta Spiza

***************************************************************


Začinite si hranu i život te budite zdravi!

Feferoni pospješuju sagorijevanje kalorija. Dobri su za apetit i pomažu u čišćenju probavnog sustava, održavajući ga zdravim i efikasnim. Oni su također iznimno dobri u liječenju depresije jer potiču stvaranje hormona sreće - endorfina.