nedjelja, 25. siječnja 2015.

...opet cvjetići :)

...evo je još jedna kK kapa CVIJET 
pronašla svoju ponosnu vlasnicu :)



...izrađena je u bojama prema njenim željama...



...ovaj put nisam stigla fotografirati cvjetiće pojedinačno pa vas podsjećam da ih je moguće naručiti kao broš i to s dva listića :)



...žao mi je što nije bilo lipog sunčanog dana da je slikam na balkonu...pa sam je ukrasila malo da vam bude zanimljivija ;)



...ukoliko i vi poželite sličnu kapu s cvjetićima u bojama prema vašim željama javite mi se putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com
i ja ću vam ispuniti tu želju :)



...ajme od kad sam otkrila ovaj program piZap (za uređivanje slika) guštam ka malo dite dok ih uređujem...sve mi je famozno a posebno font za moj logo kK uf predobar je...

...eto svitu laku noć idem kukičat čeka me jedna dječja deka...šal i četiri kape...i to sve triba bit gotovo do kraja idućeg tjedna...aaaaaaaa...ma oće bez brige ;)