četvrtak, 22. siječnja 2015.

1300 LIKE-s :)

...vjerovali ili ne evo nas opet u kratkom roku na okruglom broju LIKE-ova moje facebook stranice kreativna Kike :)



...ovaj put riječ je o kliku 1300 jeeeeeee i naravno idemo daljeeeeee...




...ovo je bio baš dobar tjedan :)


...a kao i svaki put do sad za okrugli klik darujem skromni poklončić...sretnica koja ga je osvojila zove se Maria Horvat...omiljena boja joj je roza...a s obzirom da živi u Zagrebu posjetiti će me na sajmu vjenčanja u West Gate-u (koji će se održati 20-22.02.2015.) i tako preuzeti svoj poklončić u omiljenoj boji ;)




...vama ostalima dajem 10% popusta na sve narudžbe :)

...dragi moji fanovi fala vam neizmjerno što podržavate moj kreativni rad...fala vam na svim komentarima i prijedlozima...to mi daje poticaj da joj više i bolje kreiram...ljubim vas sve...