ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

...lavanda...

...s obzirom da je ove godine velika potražnja za ovom ljubičastom bojom u pozamanteriji sam nedavno kupila zadnja klupka te vune :(


...od njih je nastao ovaj predivan kK šal TROKUT s resama za moju nevistu i jedan dječji komplet o kojem ću vam pisati isto uskoro...




...znači ukoliko poželite da vam izradim nešto u ovoj boji nažalost nema je više u nabavci žao mi je :( ...ali biti će opet dostupna iduće zime jeeeeeeeeeeeeeeee :)




...možda se može pronaći pokoje klupko Jelka vune u ovoj lavanda boji ali ona nije ni upola ovako fina i mekana kao Baby vuna i plus je tanja od nje pa je ne koristim rado...




...šta se tiče modela šala moguće ga je naručiti u bilo kojoj drugoj boji...obično ga radim spojenog u krug ali moja nevista voli više ovaj standardni model pa ko želi kao i ona može ga i takvog naručiti sa i bez resa...ma sve je moguće ;)


...sve info putem mog e-maila: 


...eh da draga moja ljubljena nevista osim šala dobila je za rođendan i ovu narukvicu...




...i za kraj današnjeg javljanja evo par fotkica tajne ljubavi Zebre & Grofice ;)




...cmokaaaaaaaaaaaaaa...