utorak, 6. siječnja 2015.

Savjetnica Udruga

...danas je očito dan kad sam nadahnuta drugima pa ta iskustva želim s vama podijeliti kako bi i vi imali priliku upoznati te divne ljude :)

...ovaj moj post nije o hrani ali je svakako koristan barem za one ljude koji su osnivači ili članovi nekih udruga...

...prije nekoliko mjeseci moja kolegica Mice Torbice dodala me u jednu famoznu grupu na facebooku a zove se 

...svim udrugama preporučam da se učlane u ovu grupu jer Ivana svakodnevno dijeli savjete i odgovara na razna pitanja...i to sve besplatno...naravno ukoliko vam je potrebna za osobno savjetovanje onda se s njom možete dogovoriti za poslovnu suradnju :)


...i tako su prolazili dani a ja sam redovno pratila objave u grupi...upijala sam informacije...onda mi se jedan dan javila Ivana...s obzirom da je počela držati predavanja po gradovima RH pitala me za savjet vezano za Split...nisam joj ništa extra pomogla ali Ivana se svejedno zahvalila od srca :)))))))))

...taj dan je nisam stigla pitati kako se može naručiti ovaj njen prvi priručnik koji je napisala sa savjetima za udruge...



...preporučam ga svima koji imaju ikakve veze s poslovanjem udruge jer zakoni se stalno mijenjaju a ovdje su navedene najnovije informacije...a kako doći do priručnika najbolje je da pitate u 


...s obzirom da sam ovaj primjerak priručnika od Ivane dobila na poklon izradila sam prema njenim željama ovu
kK kapu RUPE :)




...eto nju će kapa grijati a mene njeni savjeti svašta naučiti...fala Ivana i nadam se da ćemo još ovako uspješno poslovno surađivati :)