srijeda, 21. siječnja 2015.

kK kape TURBAN :)

...dragi moji s ponosom vam predstavljam novi osmišljeni model kape a ona nosi naziv

kK kapa TURBAN :)


...ova tri modela koja ću vam sada predstaviti napravljena su za handmade dućan Xpoint Split jer su njegove klijentice prve poželile zatvorenije kape za hladnije dane ;)



...a sve ostale drage dame koje žele slične kape pozivam da mi se jave putem e-maila: 

***************************************************

...kK kapa TURBAN 
u dvije nijanse CRVENE boje :)











...kK kapa TURBAN 
u dvije nijanse SIVE boje :)








...kao što vidite kapa je osmišljena u dvije boje radi boljeg efekta poruba kape koji podsjeća na turban...zbog te sličnosti dala sam kapama naziv TURBAN :)

...spiralni cvijet je također puno efektniji u suprotnoj boji s obzirom da je cijeli zašiven za kapu odnosno nije 3D...odavno sam naučila izrađivati ovaj cvijet i evo tek sam ga sad imala prilike primjeniti na svoje kape...eh da mi je više vrimena imat izbacila ja bi ja još koji model iz glave u stvarnost ;)




...kK kapa TURBAN 
u dvije nijanse PLAVE boje :)








...ajme moram vam priznat da sam se jedva rastala od ove plave kape jer nikako da stignem sebi izraditi bilo koju u ovoj boji a tako mi je napetaaaaaa...eh sitila sam se da sam na ovoj kapi napravila primjer kK kape TURBAN bez poruba u drugoj boji tako da možete viditi razliku i lakše osmisliti kakvu bi vi točno željeli...


...eto mislim da sam sve bitno napisala...kape su dostavljene neki dan u Xpoint pa trk po njih ako se već nisu prodale ;) 

...a ako vam je po guštu ovaj model a neku drugu bi boju imate moj mail pa mi kuckajte e hahahaha tako kaže moja draga prija Ana Grebec inače dizajnerica odjeće...i o njoj ću vam pisati jednog dana...za sad evo samo link na njen dućan
pa surfajte ima svašta lipo :)


...znači kad joj javim kakvu ću da mi sašije veštu...pa ja njoj nešto ispletem...pa onda ona dođe iz Beograda i popijemo kavu u Splitu...lipo se iščakulamo...razmjenimo kreacije...eh eto odma članka na blogu o tome jeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

veseli pozdrav od vaše kK

p.s. sigurno ste primijetili da samo otkrila novi program za uređivanje slika zove se piZap od srca ga preporučam svima samo ima jednu manu...izgubit će te sate i sate na njemu jer je krcat mogućnostima uf prefamozan ;)