petak, 2. siječnja 2015.

...poklončići...

...uf jedva sam pronašla malo vrimena za blog...u gužvi sam jer ste me s dolaskom bureeeeeeeee zatrpali narudžbama jeeeeeeeeee...baš mi je drago zbog toga ;)



...slijede slikice udomljenog nakita...






...ponosna vlasnica ovih novih dječjih narukvica je naša kumica Lana...izrađene su sa sitnim perlama...uskoro će biti puno raznih modela s malim i velikim perlama...jeeeeeeeeeeeee






...ponosna vlasnice ovih narukvica su Tamara i njena kćerkica Lana...





...i za doček su se radili kolači eeee...

...ja i Grofica mafine...



...a dragi i Twiky kifliće...


...eh još da se malo pofalim poklončićima koje sam dobila od mojih najmilijih tralalalalala...

...moja Ella mi je poklonila ovu ogrlicu...fala mila :)


...a ljubav moja ovaj divan mali dnevnik...već sam mu dala ime...mala knjiga mojih sretnih trenutaka :)


...dragoj Sanji fala na ovim kremicama:)


...a mojoj kretivki Tamari i ovim putem veliko HVALA na ovoj bebici s kK MINI kapicom :)



...dragi moji guštajte još malo u ovom blagdanskom ozračju...pusaaaaaaaaaa