utorak, 27. siječnja 2015.

...izložbena PLOČA za NAUŠNICE :)

...zadnjih dana radim na 100 frontova...zimska sezona je dosegla svoj vrhunac pa mi je kukica za pletenje stalno u ruci...a pištolj za vruće ljepilo u drugoj jer se pripremam za sajam vjenčanja koji je će biti za manje od misec dana aaaaaaaaaaa...ovaj put putujemo u Zagreb pa smo zbog toga ograničeni sa svim jer možemo ponit samo ono šta nam stane u auto...ah i tu se najviše gubim jer mi je teško eliminirat šta neću ponit od regala, dekoracija i artikala...uf uf uf...

...dragi moji ovim putem vas obavještavam da ću sljedećih misec dana biti manje na blogu i facebook-u a više u svojoj kreativnoj radioni tako da ne bi bilo panike di sam ;) 


...sve poruke će biti odgovorene, sve narudžbe odrađene a sve novo udomljene radove ću objaviti čim stignem...obećajem da nitko neće biti zaboravljen niti preskočen...može se dogoditi samo da malo više kasnim s objavom ali kad tad ću o svima vama pisati...fala vam neizmjerno na podršci putem mailova i facebooka koje mi šaljete svaki dan :)

**********************************************


...danas je tema izložbena PLOČA za NAUŠNICE koju sam napokon stigla napraviti na dimenzije koje odgovaraju mojim najtraženijim kK naušnicama MIX & BODLJE...i nju planiram ponit na ovaj sajam vjenčanja...



...na ploču sam stavila samo par svojih osobnih naušnica da vidite kako izgleda kad je popunjena barem djelomično ali fotografirati ću je ja ponovno kad je cijelu napunim s novim dostupnim naušnicama :)




...kupila sam i veliku ploču poput ove pa ću je prilagoditi svojim ogrlicama kako bi i njih mogla ovako lipo izložiti da bi vi dame moje mogle lakše odabrati koja vam je omiljena...sve će biti spremno do idućeg sajma rukotvorina...jeeeeeeee ;)



...ljubim vas sve :)


...i Grofica isto ;)