subota, 10. siječnja 2015.

kK kapa CVIJET :)

...nedavno sam imala priliku izraditi jednu famoznu kapu s puno kK cvjetova...odma sam se zaljubila u nju i odlučila sebi napraviti sličnu ali podloga će biti (zna se) ljubičaste boje jeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)




...ako slučajno niste znali ove cvjetove izrađujem i u obliku broševa...inače ih zbog žurbe zaboravim slikati pojedinačno al evo ovaj put sam našla mrvu vrimena i za to ;)





...znači ukoliko poželite mogu vam izraditi male i velike broševe (cvijet i listove) u ovim ili drugim bojama koje možete pronaći u mom facebook albumu 






...ponosna vlasnica ove prve kK kape CVIJET je Blanka...izrađena je prema njenim strogim uputama ;)

...neizmjerno sam sretna jer je zadovoljna rezultatom toliko puno da je naručila sličnu kapu za svoju majku jeeeeeeeeeeeee...a o tome više drugi put...




...draga Blanka fala ti od srca što si me potakla da stvorim još jedan model kK kape :)




...eto dragi moji ukoliko i vi imate neke posebne želje slobodno mi pišite na e-mail: 





...nastojim vam svima maksimalno ugoditi ali uzmite u obzir da sve radim ručno pa je neke stvari nemoguće izraditi kao strojne mašine za pletenje...

...ali baš zato su kK kreacije posebne jer su 100% handmade i unikat što znači da samo vi na ovoj planeti imate TO :)

cmooooooooooka