nedjelja, 18. siječnja 2015.

Pero the King :)

...u životu čovik upozna masu ljudi ali samo ih dio ostane u sjećanju...neki nažalost u negativnom a neki u pozitivnom...e pa tako je Pero dio pozitivnog svijeta ljudi koji me okružuju...zajedno smo išli u srednju školu...nismo bili nerazdvojni al smo bili prike...i još smo uvik zahvaljujući facebook-u koji nam je omogućio da ostanemo u kontaktu :)


...i tako je Pero pratio mene a ja njega...lajkali smo jednom drugom statuse i fotografije...a evo danas sam odlučila podijeliti neke od njih s vama...

...za one koji ne znaju Pero se bavio podvodnim ribolovom...tako su nastale ove famozne fotografije...





...Pero je urednik portala Podvodni.hr (portal i slobodni forum entuzijasta u svijetu ronjenja, ribolova i svega vezanog uz more) a njegove članke možete pratiti na blogu 
Nikad kraja filozofiji i facebook stranici Podvodni.hr


...osim mora Pero vam je veliki obožavatelj maca kao i ja jeeeeeeeeeeee...on uvik ima originalno lude fotografije s njima...ove dvi su mi omiljene :)



...eh ne smim nikako zaboravit spomenit da Pero svira električnu gitaru...a posebno mi je drago to što je on volonter udruge Srce čija je misija unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom i njihovih obitelji. Sveobuhvatna i neprekidna borba za socijalnu odgovornost prema osobama s invaliditetom, promicanje i osiguravanje prava osobama sa cerebralnom paralizom.


...evo jedan nedavni njihov zajednički nastup :)


...zar nije kralj ma jeeeeeeeeeeee legenda i to s ogromnim srcem :)

...a kako su obično dobri ljudi ujedno i zabavno otkačeni ljudi tako i Pero ima tu "ludu" stranu pa nas redovno nasmije na facebook-u svojim profilnim fotografijama poput ovih...hahahahaha...



...eto sad kad ste upoznali Peru bit će vam jasno zašto je on naručio izradu ove neobične kape...ime joj je 
Leteće Špagetno Čudovište 
ili na engleskom Flying Spaghetti Monster


...kad mi je pisao poruku o tome prvo sam mislila da je riječ o liku iz nekog SF filma al kad sam išla guglati onda sam skužila da je to čudovište u biti simbol nekog pokreta...ne bi to sad znala u detalje objasniti pa koga zanima o čemu se radi neka ode na Wikipediju ;)


...ali ću vam zato u detalje opisati izradu ove kape jer sam se bome namučila ali je bilo zabavno :) 


...zahvaljujući divnoj podršci moje Grofice kapa je izrađena s puno ljubavi i strpljenja :)


...prvo sam dala zadatak Peri da izmiri svoju glavu pa je i tu bilo komedije hahahaha al uspili smo nekako definirat dimenzije po kojima sam napravila gustu podlogu ilitiga kK kapu STUPIĆI...a onda sam krenila s izradom očiju koje sam napunila vatom i zašila za kapu...stvarno čudovište ima malo bliže oči ali onda ne bi mogla lipo zašiti špagete pa sam ih morala malo udaljiti...



...nakon odrađenih očiju na red su došla (ja bi rekla jaja ahahhaha) al to su da budemo fini obrazi ;) ...čemu služe nemam pojma al takvo je čudovište pa sam ih morala napravit...nalaze se odmah ispod očiju pa sam ih i ja tako zašila jedno pa drugo...



...eh i onda sam radila špagete sve u krug tako da lipo ravnomjerno sa svih strana padaju preko kape a opet da ne vise preko...na taj način je kapa otkačena a opet funkcionalna...ima svoju potpunu svrhu da ugrije i zabavi vlasnika :)








...kao što vidite Pero mi je strpljivo pozirao kako bi kapu slikala iz što više uglova...





...ja sam zadovoljna kapom Pero još više i eto našoj sreći nema kraja...kava s Perom je bila više nego zabavna...šteta što nema više ljudi na ovoj planeti poput njega...
...čiča miča gotova je priča :)

Pero legendo...kralju...caru šaljem ti veliki poljubac i fala ti od srca :)

...ekipa vama šaljem pozdrave...

p.s. a kako je svit mali saznat će te u sljedećem postu ;)