nedjelja, 18. siječnja 2015.

sajam vjenčanja hotel Radisson Split :)

...nakon kafice s Perom otišli smo na sajam vjenčanja u posjet dragim kolegama :)


...na ulazu u hotel nas je dočekala ova predivna kočija koju možete iznajmiti za svoj dan vjenčanja...


...sve info o njoj saznati će te putem facebook stranice:


...ove predivne kalendare izradila je


...kad smo ušli u hotel odma nas je ponila ona divna atmosfera s pira...uživo glazba...svi veseli i rasplesani...ma odma ti bok zaigra i dođe ti da zapivaš ;)

...u tom ritmu popeli smo se na kat gdje smo pronašli naše omiljene kolege iz 


...evo svitu moja draga Andrea i njihov lipi štand :)


...moj fotoaparat nije baš bajan al ok su fotkice...bitno da se dobro vidi moj 
kK šal spirale ;)


...nego jeste li primijetili????
Andrea ponosno nosi svoj 
kK komplet nakita LOVE :)
...aaaaaaaaa lipa moja kako si me samo razveselila kad sam te ugledala u kompletiću...


...tako sam sritna što imam ovako famozne kolege koje svojim klijentima nesebično dijele i naše propagadne materijale...rijetkost je TO zato i želim da cili svit zna da osim šta odlično rade svoj posal predivne su osobe :)




...dragi naši mladenci ukoliko još niste pronašli fotografa za svoje vjenčanje od srca vam preporučam Fotostudio Toni 
...sve potrebne info o njima su vidljive na donjem letku ili posjetite facebook stranicu navedenu na gornjem linku...


...a jel se sićate kako sam vam u prošlom postu o Peri napisala kako je svit mali?! 
...e pa evo nas do tog dijela...


Pero i moje kolege se poznaju od davnih dana pa kad smo mu rekli da idemo na sajam s njima popit kavu odma je rekao: "...pa kad je tako idem ih i ja posjetiti" :)


...i tadammmmm tako su nastale ove fotke Pere i njegove kape Flying Spaghetti Monster 
...napravio ih je Toni i objavio na facebook-u...fala mu na tome :)


...a prije odlaska sa sajma posjetili smo i štand naše drage kolegice Irene koja se bavi dekoracijom sale i stolova ...sve info o njenom radu pronaći će te na facebook stranici 


...uf šta je famozno jel tako :)


...nisam mogla odolit a da se ne slikam kad je moja omiljena boja e ;)


...a i u zeleno je lipo aaaaaaa...


...eh sad mi je dragi rekao još ova i dosta!
...uf eto to je to kraj nema više fotki...


...dragi naši mladenci ukoliko tek startate s planom svog vjenčanja pozivamo vas da nam se obratite s povjerenjem te potražite naše kolege koji će vas dočekati s jednakom ljubavlju kao i mi...

...veselimo se svim vašim upitima zato nam pišite na e-mail:
info@grafikaplus.hr

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz