utorak, 13. siječnja 2015.

...MINI broševi KRUG...

...sredinom 11-tog miseca sam dobila upit za jedan broš preko mog 
...u biti Dunja me pitala da li joj mogu izraditi sličan onome koji je vidila tamo ali da bude manji odnosno 6-7 cm...odgovorila sam joj da može naravno :)



...i tako je ta narudžba stavljena na moju listu zadataka ali tada sam imala puno toga za izraditi s obzirom da je zima tek počinjala...a i u to vrime mi je baka doživila moždani udar i nedugo nakon toga umrla tako da taj period nisam skoro ništa izrađivala nažalost :( 
...Dunja je za to sve imala puno razumijevanja i strpljivo čekala svoj broš :)


...kako se moji broševi sastoje od 3 kruga različitih boja i veličina odlučila sam napraviti broševe svih mogućnosti što znači da se krugić svake boje mora naći barem jednom u sve 3 veličine...eh i tako je na kraju ispalo da 3 boje daju 6 kombinacija broševa...naravno ovaj put u manjim dimenzijama koje mi se nekako čine možda i boljim od onih prethodnih...najviše mi se sviđa što su rubovi krugića bliže jedan drugome pa kad ih zalijepim lipo se sve stopi...hm možda ubuduće budem samo ovakve izrađivala...



...e i na svaki broš sam dodala različiti botun tako da su stvarno svi slični ali opet potpuno različiti...kad je sve bilo gotovo i fotografirano poslala sam sliku Dunji da izabere koji joj se najviše sviđa i plus da izabere dva na poklon kao nagradu jer je strpljivo čekala skoro misec ipo dana :)



...eh kako je Dunja jedna divna skromna duša rekla je da nije potrebno 2 broša na poklon već da je dovoljan 1...ja sam joj poslala njen broš...još 1 na poklon i još 1 narukvicu...i magnetiće i kalendarić...ma eto sitnice al od srca :) 



...a meni je Dunja poklonila super povratnu informaciju na moje krpice :)


...drage moje lagano raste broj vaših komentara, hvala vam, presritna sam zbog toga...prošlo je tek nekoliko miseci otkad sam otvorila svoj virtualni ormar i već sam vas toliko upoznala...još da mi se riješit onih krpica (a ne samo rukotvorina) da mogu kupit koju novu majicu ili suknju bilo bi famozno...pa evo i ovim putem pozivam sve dame da zavire u moj ormar...cijene su jako povoljne a mogu dati još neki popust na količinu...sve je očuvano i jako malo nošeno...za sva pitanja javite mi se putem 

veliki pozzzzzzzzzzzzzzz

p.s. u međuvremenu su svi broševi udomljeni sretno pa ako želite sličan može po narudžbi samo tribate čekati 2 miseca hahahaha šalim se bit će brže gotovi ;)