srijeda, 3. rujna 2014.

...specijalno izdanje narukvica...

...tralalala...dragi moji predstavljam vam 

kK SPECIAL narukvice PLETENICA :)


...kao i sve do sad tako sam i njih "doradila"


trenutno DOSTUPNA :)


...kukičane lance sam izradila u 3 boje pa je pletenica ispala još lipša i dodala im ove privjeske na spolove...


trenutno DOSTUPNA :)


...narukvice se više na kače na onu ukrasnu šigerecu (jer je za nespretne jako nezgodna) nego sam im napravila standardni način kopčanja...


trenutno DOSTUPNA :)



...narukvice u svim mogućim bojama možete naručiti i BEZ privjesaka pa mi se javite sa svim vašim željama putem 


trenutno DOSTUPNA :)

...taman sam završila ogrlicu PLETENICA u istim bojama pa savršeno ide uz ovu narukvicu...uskoro fotografije...


...komplet (ogrlica i narukvica) mogu naravno izraditi u bojama prema vašim željama...i broš i naušnice...ma sve šta poželite zato javite seeeeeeee :)


...ovu narukvicu sam ostavila sebi i u tijeku je izrada ogrlice jer kako bi to bilo da ja sebi ne napravim jedan komplet eeeeeeeee...ovo mi je u biti drugi jer jedan već imam ;)


...evo kako figura na ruci...extra ;)


...sad sam se sitila da nisam objavila svoj mornarski komplet pletenica pa idem brzo uredit fotkice i objavljujem sve jeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)