četvrtak, 4. rujna 2014.

kK MINI deka MACA :)

prrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrr



...dragi svi koji niste ljubitelji MICA MACA ljubazno vas molim da preskočite ovaj post ;)



...ova kK MINI deka MACA je specijalno izrađena za moju mezimicu Karlu koja je nedavno proslavila rođendan!




...Karla vam je kao i ja veliki obožavatelj maca...mama i tata su joj udomili crnog mačka Jerry-a koji se ne odvaja od nje i njene seke Korine...upravo je on bio inspiracija za moju mini deku cica macu Jessy ;)




...zbog crne boje podloge fotografije nisu baš najlipše ali virujte mi lutka uživo izgleda puno bolje...



...Korini sam za rođendan bila napravila kK DOLL ali Karli sam odlučila izraditi baš MACU i zadovoljna sam rezultatom s obzirom da sam je radila prvi put...nadam se da će guštat u igri s njom & Jerry-em :)




...draga Karla prvašiću moj predivni sritan ti rođendan još jednom...voli te teta Kike pusa :)

...evo ti i Bamby šalje pozdrav...


prrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrr