nedjelja, 7. rujna 2014.

...iz babinog VRTLA :)

...ma evo nisam mogla odolit a da s vama ne podilim ovu divotu...ma ljudi moji gledajte te boje i oblike...ma da samo možete pomirisat kako to sve miriše lipo...



...neko se raduje samo slatkišima a ja & moj ljubljeni sin itekako i ovakvim darovima :)



...sva srića da Mariova baka u Hercegovini ima veliki vrtal pa uvik ima svega i svačega...jedino nam je jako žao što nam u zadnje vrime jako rijetko pošalje jer od kad smo ušli u Europu gnjave na granici da se nesmi ništa unosit u HR ili triba platit carinu na to :(



...ah tako smo vam mi ostali uskraćeni za ove lipe radosti i primorana sam kupovat u dućanu ni upola dobro povrće i voće kao ovo a baki nema ko pojest sve što joj rodi pa na kraju baci...zar to nije tragično...ma




...al eto opet se dogodi ovako neki dan kad baka nađe način da to pošalje ili nam ona donese :)



...neizmjerno joj hvala na tome...i Mariovom tati koji pomaže babi oko vrtla i vinograda...




...Bamby je ovaj put obavila detaljnu carinu ;)





...jednog dana ću i ja imati kuću sa velikim vrtlom eeeeee pa ću guštat u plodovima svoga rada...

...i evo fotkice jednog divnog ručkića...





...ovim putem želim se zahvaliti svojim prijateljicama Sanji i Gorani koje se često sjete da ja obožavam povrće pa mi ga donesu iz svog vrtla :)

...fale drage moje volim vas zbog toga cmokaaaaaaaa