utorak, 16. rujna 2014.

LOLY me VOLI :)

...od kad sam prvi put ugledala te divne male slatke LOLY-ce poželila sam imati jednu...moju jedinstvenu i samo za mene napravljenu :)






...i kako je vrime prolazilo ja se nisam nikako mogla odlučiti kako bi moja LOLY tribala izgledati...i onda sam jednog dana odlučila pa napisala Antoniji poruku s točnim opisom i željama...nakon par sekundi uslijedio je odgovor: 
SVE MOŽE!!! 





aaaaaaaaaaa koja radost i veselje zbog jedne malene lutkice :)




...s obzirom da ja najviše volim nositi ogrlice odlučila sam napravit jednu za Loly...probala sam je na nekoliko modela ali sve mi je bilo prekičasto...čak sam imala i jedan favorit (kK ogrlica MIX) ali sam na kraju odustala i od tog modela...treći dan došla mi je nova inspiracija i napravila sam ovu jednostavnu ogrlicu sa ukrasnim privjescima :)

...eh tako sad je LOLY u prvom planu...veselim se prvoj šetnji s njom...sigurno negdi uz more :)

...mmmmmmmmmmm bit će to famozne fotografije...





...tralalalala moja LOLY me VOLI...



...predivna i preslatka LOLY u svom srcu nosi kK :)






...draga Antonija neizmjerno ti hvala što si uslišila sve moje želje do najmanje sitnice...boje su predivne...LOLY je predivna...sritna sam i nosit ću je i falit se okolo s velikim guštom...volim je od prvog trena :)


...vama drage moje šaljem velike pozdrave...


p.s. ako već niste naručite svoju LOLY i razveselite se :)