srijeda, 10. rujna 2014.

g+ magnets

...slikajem vam ja po kući svoju malu kozicu i...










...onda u jednom trenutku nađem se pred frižiderom pa se sitim da ga nisam slikala od kad sam ga pošteno nakrcala 
magnetima Grafike Plus ;)




...ma svitu moj pogledajte vi ovo...krcat je jel da...uf jedino se nadam da neće riknit...


...ma ako rikne onda ću lipo reč G+ da mi kupi novi e jer ona je kriva i njeni magneti ;)




...ajme sad sam počela razmišljat kako bi bilo lipo da rikne pa da dobijem veliki novi firžider aaaaaaaaaaaaaaaaaa koliko bi tek na njega stalo magneta :)


...ma moja Kike možeš ti samo sanjat da će riknit ovo je njemački frižider koji bez ikakvih problema radi već 10 godina iako je transportiran nekoliko puta...neće njemu magneti ništa napravit...ko zna možda mu oni i produžuju vijek trajanja ;)



...ovo su poruke mojih muškaraca...misto im je na frižideru naravno jer su rijetki ti izljevi ljubavi :)




...eh da magneta ima i po mašini za pranje robe...ovo sam slikavala kozicu kako prvi put promatra mašinu dok pere...do sada je ulazila u nju dok je bila prazna pa se vrtila u bubnju ka na toboganu ali je nikad nije vidila kako radi...ajme preslatka je ka da gleda predstavu u kazalištu...



...i evo još za kraj da vas podsjetim na 
na koji možete poslati vaš upit ukoliko poželite izraditi svoje magnete za bilo koju prigodu...i ne zaboravite na čaroban popust koji ostvarujete samo ako uz upit pošaljete ovu šifru:

kK&GP-VIP10%popust

lipi pozdrav svima :)