srijeda, 3. rujna 2014.

moj kK komplet PLETENICA :)

...maloprije sam vam spominjala ovaj mornarski komplet nakita uf evo sam uredila slike pa krenimo redom s predstavljanjem ;)

kK ogrlica PLETENICA :)











...ovo je nova vrsta naušnica koje sam nazvala

kK naušnice RESICE :)



...s obzirom da je ogrlica jako bogatog izgleda naušnice se ipak ne uklapaju uz komplet ali kada se nose same ili uz neki nježni srebrni lančić izvrsno figuraju...eh neke stvari ne mogu znati prije nego što nešto novo napravim i probam...ali sva srića ako nešto ne ispadne po planu A uvik imam B opciju ;)



...za svoj kK komplet PLETENICA napravit ću trobojne naušnice KRUG koje će se super slagati...uskoro fotkice :)

...dalje slijede narukvice i to 2 modela ;)

kK SPECIJAL narukvica PLETENICA :)









kK narukvica STUPIĆI :)




...eto dragi moji to vam je moj extra big komplet...obožavam ga i jedva čekam prošetati i ostale koje sam izradila sebi...ako vi poželite svoj znate kako će te me naći ;)






pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz