ponedjeljak, 15. rujna 2014.

kK komplet nakita MIX :)

...kad me krene inspiracija samo se prepustim svemu tome i onda se na kraju divim rezultatima :)




...uf uf uf zar nije mrak ova moja nova ogrlica?! 
ajme meni je predobraaaaaaaaaaaaa...



nazvala sam je kK ogrlica MIX :)



...izrađivala sam je za sebe tako da je 
ljubičasta boja morala bit e ;)




...uz moju omiljenu boju savršeno idu 
ovi srebreni dodatci jel tako?!



...ako netko poželi sličnu ogrlicu ali sa zlatnim detaljima moći ću vam izraditi sve osim oznaka spolova jer njih imam samo u srebrnoj boji...pokušat ću pronaći i zlatne ali ne mogu garantirati da ih ima u ponudi...




...a jeste li vidili naušnice?! meni se super slažu s ogrlicom i taman su dužine do ramena...





...tralalalala jedva čekam u šetnju s ovim divnim kompletićem tralalalalala :)


...ako ste slučajno promislili kako Bamby nije sudjelovala u ovom photo shooting-u 
varate se jer 
she is always in the backstage ;)


...eto drago moji vidili ste novi komplet nakita...dostupan je po narudžbi u svim bojama pa se javite sa svojim željama putem mog e-maila: 


cmokaaaaaaaaaa