srijeda, 10. rujna 2014.

kK & ZABA vremenski trezor :)

...uf uf uf evo sam uspila u zadnji tren predat 
kK ogrlicu LANČIĆI 
i to na 100 godina jeeeeeeeeeeeee :)


...danima sam mozgala koju ću ogrlicu odnit i jedva se odlučila...na kraju sam izabrala ovu zato jer se u njoj nalaze sve tehnike izrade koje koristim kad radim nakit...a to su: kukičanje, makrame, pletenica i gropovi...



...važno je bilo i to što sam je napravila u žarkim bojama jer je to prava kK ogrlica ;)

...eh da ogrlica još ima u drvene perle koje će nadam se preživit 100 godina ;)



...mislim da nisam svjesna što sam napravila i da će tamo neko iz moje familije jednog dana doć s certifikatom, preuzet ogrlicu i reč: 
Ovo je moja prabaka...teta...strina...
ili šta god napravila za mene!!! 
aaaaaaaaaaaaaaaa koji dobar osjećaj :)



...da cila ova ideja sa trezorom bude još lipša moj dragi je predao isto nešto a to je fotografija s našom dicom i kumovima :)






...nadam se da ste i vi pohranili neke vam drage uspomene bez obzira da li je to fotografija ili neki predmet...ovo je stvarno bila hvale vrijedna prigoda i nešto originalno i famozno...zato želim i ovim putem 
Zagrebačkoj banci reći jedno veliko HVALA!