ponedjeljak, 29. rujna 2014.

...drugi dan sajma - Trogir...

...dragi moji sajam u Trogiru je završio jučer...fala svima koji su svratili namjerno ili slučajno ;)






...fala i nepoznatim kupcima :)







...malo smo tužne jer je bilo slabo turista a i domaćeg svita općenito...grad je više prazan nego pun ah baš ne mogu virovat da je to Trogir al šta je tu je idemo dalje :)











...kako to inače biva kad se skita cili vikend (opravdano ili neopravdano) nisam se stigla odmoriti niti sekunde jer je danas tribalo poć na posal e...pa mi je umalo slabo došlo kad je budilica jutros svirala u 6 uri uf uf uf...







...ja & moja Ivona :)


...ove fotografije koje gledate su s drugog dana sajma tj. subote a do kraja tjedna ću s vama podijeliti i slikice sa zadnjeg dana sajma...

...upoznale smo i kreativku iz Zagreba koja je također članica naše udruge KiS...za uspomenu mi je napravila ovu predivnu narukvicu fala ti još jednom draga moja :)





...i dok je vrime tako prolazilo u iščekivanju kupaca bile smo vridne e...ja sam naravno kukičala...



a Ivona je izrađivala svoje poznate narukvice s perlama :)



...a sada ću vam predstaviti naš susjedni štand od gđe Vesne koja izrađuje tako slatke figurice...ma evo fotografije pa se uvjerite sami jeeeeeeeee :)




...a kako ja nisam mogla odoliti macama ove su sa mnom otišle kući jeeeeeeeeeeee...





...gđa Vesna je izabrala dva kompleta kK naušnica MIX...o njima ću pisati sutra jer sad više nema vrimena...ponoć je skoro...

...kombinirala je jednu losos i jednu azurnu naušnicu mix i tako dobila otkačeni komplet a one koje su ostale su naravno postale moje osobno vlasništvo jupiiiiii ;)

...a kao drugi komplet poželila je crne svjetlucave da joj izradim pa sam upravo to i napravila i donila joj u nedilju...



...i lagano nam je stiglo popodne...a s njim ljudi sve manje :(









...ovo je bila moja marenda taj dan ;)


...kreativni momenat gđe Vesne...




...znam da sam slikala štand 100 puta 
ali nisam iz ovog kuta hihihihihihi ;)




...moja vridna Ivona milijun puta je sve ispremištala da se nakit bolje vidi i proda :)








...ma ne mogu a ne spomenit da je ova dole desna ogrlica od konobara dobila posebne pohvale...on je mislio da su to "specijalne tange" pa je doša vidit i opipat...











...u subotu je očito bio moj sretan dan jer sam osim već nabrojanih darova dobila još jedan...dragička moja Ivonica mi je napravila ljubičastu narukvicu s KK slovima aaaaaaaaaaaa jel da da mi je lipa :)


...tralalala jel sad vidite bolje ;)
...ma slikat ću je ja sutra zumiranu pa će te vidit kako je lipa jeeeeeeee blago mi se...


...eh ovaj je brodić svima pljenio pažnju pa sam ga morala i ja fotografirat...parkira se čipo kraj našeg štanda :)





...pala je noć pa smo šiziku digli s poda ;)


...ove dvi vridne kolegice..



...i moja kK malenkost...


vas sve skupa pozdravljaju i posebno zahvaljuju onima koji su nas posjetili...pozzzzzzzzzzzzzz