srijeda, 24. rujna 2014.

kK & KiS :)

...svitu moj kreativna Kike vam je nedavno postala članica jedne predivne kreativne udruge nazivom:





...o ovoj udruzi sam od mnogih kretivaca čula samo riječi hvale pa sam odlučila to provjerit ;)

...posebno zanimljivo je to što su njeni osnivači muškarci eeee dobro ste čuli...zovu se Karlo i Siniša pa je tako nastalo i ime udruge KiS :)

...puno žena ima predrasude da muškarci nisu kreativni e pa varate se drage moje ima ih :)



...na moje ugodno iznenađenje komunikacija na relaciji Split (kK) - Zagreb (udruga KiS) se savršeno i brzo odvija pa sam promislila kako mi je žao što ne živimo svi u istom gradu :(

...eh evo mi razloga da posjetim Zagreb ;)




...ovim putem želim poslati veliki pozdrav dragom i ljubaznom Karlu koji već desetak dana strpljivo odgovara na sva moja pitanja...fala ti srce si veliko :)

...dragi Karlo & Siniša neizmjerno vam HVALA za ovaj 
kK album na stranicama naše famozne udruge KIS :)

******************************************

...a u Splitu vam dragi moji imam već nekoliko kolegica članica ove divne udruge...jedna od njih je 
Ivona s kojoj sam nedavno imala 


...s obzirom da smo se nas dvi tada dobro sprijateljile Ivona me pozvala da sudjelujem s njom na sajmu..i ja pristala :)



...SAJAM će se održati u Trogiru ovaj vikend od petka do nedilje (26.09.-28.09.2014.) pa ovim putem pozivam sve koji mogu da svrate...vidimo seeeeeeeeeeeeeee :)


...sutra ću vam nastojati objaviti fotografije radova koje sam pripremila za sajam...pozzzzzzz