ponedjeljak, 8. rujna 2014.

CRNA kK ogrlica LANAC :)

...jednom davno sam imala sličnu ogrlicu izrađenu sa srebrnim lancem...i guštala u njoj i šetala je po gradu i onda jednog dana ostala bez nje...ali nije tužna priča...nisam je izgubila niti išta slično već mi je doslovno kolegica iz Zagreba skinila s vrata ;)




...nisam se ni snašla a već je putovala za Zagreb...ja sam joj govorila da ću joj izraditi sličnu i poslat al ne ona je tila ODMA baš tu koju ja nosim i rekla: 
Daj meni tu a ti sebi napravi novu! :)




...i evo je MOJA NOVA...preslatka i u crno zlatnoj varijanti...samo kako sam nedavno kupila bodlje sad mi nije napeta samo ova elegantna verzija tako da je ova moja ogrlica nakon fotografiranja za ovaj post dobila bodlje :) 
pa sad opet mora ić na fotkanje hahahaha...




...evo sad znate kako izgleda ova verzija a uskoro ću objavit s bodljama pa možete usporedit koja vam se više sviđa i lakše odlučit koju će te naručit :)




sve info kao i uvik dostupne su vam 
putem mog e-maila:


falaaaaaaaaa lalalalala lalalalala :)