utorak, 9. rujna 2014.

kK & Labebe Design nakit :)

...tralalalala danas ću vam se pofaliti s još jednom RAZMJENOM koju sam imala nedavno s kreativkom


...ona se bavi izradom nakita od svega i svačega pa povirite na njenu stranicu obaveznooooooo...


...ja sam vam kod nje izabrala ovu famoznu srebrenu ogrlicu od konopa i bijelu kožnu narukvicu...





...a ona je kod kreativne Kike naručila izradu 
kK kape GROZD :)












...ma vidite li ljudi moji šta radi moja mala kozica dok ja slikajem...život svoj žrtvuje samo da mi bude što bliže ;)




...s obzirom da je Ivona iz Splita našle smo se na kavi...iščakulale i razmjenile :)

...eh kako je lipo kad se čovik razveseli malo sitnicama...nije sve u materijalnom zadovoljstvu al kakva bi ja to žena bila da se ne veselim novom nakitu eeeeeeeeee ;)

pozzzzzzzzzzzzzz