petak, 12. rujna 2014.

...MINI kompleti NAKITA :)

...vani puše jaki vitar i malo je zimaaaaaaa DA stigla je jesen i sa sobom donila vaše narudžbe :)



...tralalala ne mogu reč da sam vesela šta lita više nema ali mogu reći da sam sritna jer moje vrime dolazi ;)



...kao što svi znate ja sam jako aktivna liti ali u jesen i zimu svi navalite...a pored toga još pripremam radove za sajmove tako da posla je puno a vrimena malo...




...kK radove za sajmove radim između redovnog života i vaših narudžbi a nerijetko se dogodi da mi netko "ukrade" ili bude neka prigoda pa ostanem bez radova koji su tribali ić na neki sajam...i onda opet izrađuj kike iznova...

...al bože moj nećemo se ljutit na takve stvari e ;)




...ajme da bar mogu bilo kad bit u svojoj kreativnoj radionici i provoditi dan kako ja želim...nemate pojma koliko o tome sanjam...uf ma nije daleko taj moj san već sam ja zakoračila u njega eeeeeeeeeeeeeeeeee :)






...obožavam subotu jer je to jedini dan kad kod kuće provodim jutro...pijem kavu u miru...kukičam i fotografiram radove na balkonu...marendajem polako...posremim kuću...kuham s guštom i kao prava poslovna žena radim plan za sljedeći radni tjedan...a večer provodim u zagrljaju muškarca svog života...eh to vam je taj moj mali korak kad živim svoj san...kad uživam i dušom i tilom u onome što jesam i onome što radim...to je tako dobar osjećaj...i taj dan je moj i niko mi ga ne može uzet...to sam sebi omogučila i neka sam i savjetujem i vama da uradite isto...može to bit i samo jutro za vaš gušt ili popodne ako ne može baš cili dan al to vam triba virujte mi da vam napuni baterije...
ja svoje punim sutra tralalala ;)






...počnite odma sad planirati kada i kako vi želite provesti te svoje najdraže opuštajuće trenutke...ja sam osoba koja voli bit kod kuće ali koja je i jako društvena...znači imam dvi krajnosti ipak sam ja RIBA u horoskopu pa naravno živim u OVOM i SVOM svijetu hahaha ;)






...evo odluta ja s puta i današnje teme posta...
ih ka da je prvi put ;)


...znači danas vam predstavljam dva nova 
MINI kompleta NAKITA...jedan ste vidili na gornjim slikama i taj vam je MOJ pa samo možete naručiti slični ;) 

a ovaj niže na slikama je trenutno DOSTUPAN
kK broš KRUG i naušnice KRUGIĆI :)








ukoliko netko poželi jedan od ova dva kompleta neka mi se javi putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com

puno vas pozdravljam cmokaaaaaaa