ponedjeljak, 22. rujna 2014.

LOVE

...oh yeah...all we need is LOVE :)


...dragi moji ja & moj ljubljeni dečko smo proslavili nedavno drugu godišnjicu naše veze pa sam u tu čast sebi napravila kK komplet nakita PLETENICA :) 






...taj sam komplet naravno prošetala prvi put na našoj romantičnoj proslavi...













...ljubav moja me odvela na ručak uz more 
u Podstranu u restoran Jure
...od silnog uzbuđenja zaboravila sam slikat obid a bia je famozan...punjena piletina sa sirom, pečenim povrćem i kumpirima...ma za prste polizat...slikala sam zato desert i pivo od dragog...i naravno SEBE ahhahaha...




...nakon lipog ručka išli smo u kino...
za mene savršeno proveden dan :)

...još sam dobila i ovu famoznu čokoladicu mmmm...



...eto šta drugo reći nego da jedva čekam sljedeću godišnjicu ;)