četvrtak, 31. srpnja 2014.

...jelovnici FRANKIE :)

Grafika Plus nam je opet bila vridna pa je moramo malo pohvalit eeeeeeeee ;)



...za poznati restoran FRANKIE iz Seget Donjeg kod Trogira izradila je nove jelovnike i vinske karte :)










...vlasnik restorana je odlučio svojim gostima ponuditi jelovnike u dvije boje...šporko bijeloj i crnoj...








....meni su predivna oba modela a bijeli mi je mrvu zanimljiviji vjerovatno jer ima ovu neobičnu teksturu...


...a cjenik pića & vinska karta su izrađeni samo u crnoj boji...

...lipo i elegantno...







...unutra se nalaze ove zanimljive fotkice...






...mmmm odma poželiš bocu šampanjca otvorit ;)



...eto sad kad sam nafalila oboje bia bi red da me 

ili Grafika Plus odvede tamo na obid 

ili da mi Frankie javi 

Kikeeeeeeeee aj dođi na večeru ;)


...uf u svakom slučaju ogladnila sam pa idem nešto izist na brzaka (ali zdravo naravno) i eto me nazad jer ću vam još nešto lipo večeras pisat jeeeeeeeee...