ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

lito...vikend...sajam...

...od ove godine po prvi put Marina Kaštela je odlučila proširiti ponudu svojim gostima pa je organizirala vikend (pet-sub) sajam na koji su se s velikom radošću i očekivanjima prijavile razne kaštelanske udruge i obrtnici...

...među njima našla se i udruga Restauro kojoj su se pridružili, kao članovi i izlagači, (moja malenkost) kreativna Kike & Damir...

...za ovu prigodu izradila sam: OGRLICE, NAUŠNICE, BROŠEVE, TEGLICE & TORBE...o svemu ću vam pojedinačno pisati kroz ovaj misec a do kraja lita ću nadopunjavati asortiman kako se šta bude prodalo a nadam se sve jeeeeeeeeeee ;) 

...evo nekoliko fotografija kako mi izgleda radiona (dnevni boravak i kužina) od kad je počeo sajam :)





...kao što se vidi Tigra je istinski predana ;)



...aaaaaaaaa pojest ću joj ovaj mali vrat :))))




...kutijice za broševe i naušnice pravim ja a sin mi riže kK logo kojeg zalijepim i tako učvrstim kutiju :)




...moj dragi Damir još nije smislio ime svog brenda pa se zeza da će on bit kD (kreativni Damir) ka ja kK hahahaha...iako on to stalno negira ja smatram da je on itekako veliki umjetnik...njegovi famozni MAGNETI kojima je dao naziv <3 LOVE CROATIA osvojili su me na prvu...evo samo dio motiva pa se uvjerite sami da su odlični i originalni :)









...ovu veliku tablu je napravio upravo za ove magnete i time nadahnio mene da sebi smislim originalne stalke za nakit...upravo radim na njima...prvi modeli su od običnog kartona ali će mi zato moj ljubljeni napravit bolje pa ću imat ludilo stalke jeeeeeeee blago mi se :)


...osim magneta u ponudi će se naći: 
MAJICE, TORBE, BEDŽEVI & PRIVJESCI 
sa ovim motivima...i ko zna šta još ;)

...na našem štandu udruge Restauro pronaći će te i predivne radove umjetnika Vjerana & Pinije...

...ovo je samo par prvih fotografija sa štanda napravljenih brzinski na prvi dan sajma kad smo donili svoje radove...ja ću volontirati svake subote pa ću napraviti još punooooooo fotografija...




...dragi moji lipo vas pozdravljam...ako vam je usput svratite do štanda...naše kreacije nisu SAMO za turiste eeeeeee već se i domaći svit može bacit u šoping ;)

...pusaaaaaaaaaaaa...