četvrtak, 24. srpnja 2014.

...nove kK SILVER naušnice :)

...s obzirom da sam ja jedan veliki obožavatelj naušnica nije ni čudo da ih imam uf ne znam ni sama koliko ali od nakita sigurno imam najviše naušnica ;)

...e pa tu sam veliku ljubav počela širiti i na vas drage moje pa sam od nedavno osim naušnica s vunom uvela i posebnu kategoriju koju sam nazvala 

kK SILVER naušnice :)

...najnoviji model koji imam u ponudi u toj kategoriji su ova tri modela...


...žensko-muški spol...



...žensko-ženski spol...



...muško-muški spol...


...eh sad vjerovatno će nastati dilema oko ovih naušnica vezano za gay populaciju...protiv koje ja nemam osobno ništa...neka se ljudi vole...eeeeeeeeee...

...meni su savršena sva tri modela jer predstavljaju općenito spolove i sve ih rado mogu nosit a najdraži mi je naravno žensko-muški koji sam odma obisila na stalak moje sad već poveće 
kK SILVER kolekcije ;)








...ovo je također novi kK SILVER model ali samo u jednom primjerku izrađen za MENE :)


...ako nekoga zanima neki od tri nova modela 
kK SILVER naušnica 
neka mi se javi putem e-maila: 
kreativa.kike@gmail.com

...laku noć zzzzzzzzzzz
uf izgleda da ću danas u krevet prije ponoći ;)