četvrtak, 3. srpnja 2014.

NoVi KoLaČi :)

...evo mene opet s kolačima ;)


...napravila sam ih za onaj lipi tulum na livadi šta vas već neko vrime gnjavim s tim al evo s ovim današnjim postom ću završit o toj temi pisat jeeeeeeeeeee ;)



...znači s obzirom da nisam od svojih gošća mogla očekivati da će mi ponovo izraditi torte morala sam ih sama sve napravit e :)



...u petak prije tuluma sam uzela dan godišnjeg kako bi to sve stigla...i jesan bravo ja ;)




...eh prvo sam napravila ovaj mramorni kolač s tankim preljevom od čokolade...mljac...



...pa muffine sa suvicama i komadima čokolade...mmmmmmmmmm tope se u ustima...







...onda je bila na redu lipu tortu od sira koju jako voli moja familija...jeeeeeeeeee...









...evo i moj divni štrudel od jabuka (ja i Mario smo kući pojeli sve kantune hihihihi)...njega i tortu od sira sam prije posluživanja posula sa šećerom u prahu...










...a ova jako ukusna torta od čokolade & oraha i moj čarobni štrudel od jabuka su nestali za sekundu :)




...ostali kolači su se isto pojeli u velikom broju a šta je ostalo ponili su gosti kući...ja nisam ponila nijedan jer mi je sin strogo zabranio ;)



...zato smo ponili paprike, pome & krastavce koji su ostali neiskorišteni eeeeeee tralalala i niko sretniji od nas dvoje ;)



...tila bi još samo reč da smo dobili kolač zebru i slatke kocke (fotografije su na aparatu moga drogog koji mi ih još nije donia eeeeeeeee) od naše Joje (majke moje neviste)...žaj joj je bilo jer je kolač mrvu izgoria al svi koji su ga jeli nisu se bunili pa ja neznam šta se ona toliko brinila ;)


...meni se sada jede nešto slatko aaaaaaaaaaaaaaaa ajme idem ća ovo šta prije objavit da negledam više ove kolače pozzzzzzzzzzzz