ponedjeljak, 14. srpnja 2014.

kK naušnice DUPLI KRUG :)

...lipi pozdrav svima...



...danas ću vam pisati malo detaljnije o novim naušnicama koje ste već imali prilike viditi na fotografijama sa sajma...riječ je plastičnim krugovima koje su namijenjeni za bonogracije ali sam ih ja iskoristila za moje lipe naušnice :)


...s obzirom da su krugovi CRNE i SIVE boje odlučila sam da drugi red boje upravo bude u jednu od te dvi kako bi se sve skupa bolje uklopilo i ne bi bilo prešareno...




...evo fotografije do sad izrađenih modela sa CRNIM krugovima...



...ljubičaste nisu više dostupne :)







...a ove su sa SIVIM krugovima...








...i evo sve skupa na ovom privremenom stalku koji sam izradila za štand...




...u fazi izrade je kK ambalaža za NAUŠNICE 
made by GRAFIKA PLUS :)


...to bi bilo to za sad...ostalo mi je još nekih desetak krugova pa ću napraviti u bojama koje do sad nisam koristila (i sebi par komada jeeeeeeeeee)...a za naknadne narudžbe prvo moram nabaviti iste ili barem slične krugove pa ću tek onda moći izraditi u neke od boja koje su se već udomile...do tad potražite ove dostupne da vam kasnije ne bi bilo žaj šta su odlepršale ;)


...pusaaaaaaaaaaaa svima...