nedjelja, 13. srpnja 2014.

...lipi naš ŠTAND :)

...dragi moji dani mi prolaze brzinom munje...nekad se pitam kako uopće sve stižem šta sam zacrtala al evo nekako guram sve dok jednom ne padnem u nesvist od umora ;)




...kao što vidite to su slikice našeg štanda...svaki put ga nastojimo drukčije dekorirati...





...imamo u ponudi svega lipog pa navratite...



...moja draga kolegica Pinija izrađuje ove naušnice i narukvice od bračkog kamenja pa me je pitala ako želim nadopuniti njihovu ponudu sa svojim ogrlicama od vune & bračkog kamena...naravno da sam joj rekla DA :)



...evo mojih naušnica, broševa & teglica...o njima ću vam detaljnije pisati drugi put...




...predivni magneti moga dragog :)







...puno novih ogrlica koje čekaju da ih se izloži :)



...evo cili štand...jeeeeee predivan :)


...uf ima još puno toga o čemu vam imam pisati a jedna od lipih novosti je upravo ova ambalaža za ogrlice koju mi je izradio moj ljubljeni Damir :)



...omote od prozirne folije mi je posudio Vjeran kako bi zaštitila svoje ogrlice...ja sam naručila manju dimenziju od ove pa čim stignem prepakirat ću sve i bit će savršeno :)





...kad sam završila sa slikavanjem štanda onda sam se okrenila i učinila dva puta klik klik...


...eeee lipi moji to vam je izad mojih leđa...


...a s obzirom da se ne mogu ukrcat na jedrilicu ostaje mi jedino kukičanje i čekanje kupaca :)


veliki pozzzzzzzzzzzzzzz svima :)